Historie značky
Historie vzniku obchodní značky NAUTIC se datuje do roku 2008. V té době se dva majitelé českých firem z oboru zpracování a výroby ryb dohodli na vytvoření produktové řady, která bude prezentována moderním obalem a která bude ve svém portfoliu mražených rybích výrobků nabízet zákazníkům kromě osvědčených i řadu novinek.
Byl vytvořen design s dominantou lodního majáku, který přímo symbolizuje název značky. Nautic – nautický – slovo, jehož význam se vztahuje k navigaci lodí, které od nepaměti patří k nedílné součásti každého rybolovu. O rok později ( 2009 ) byl ke spolupráci přizván přímý importér rybí suroviny do ČR. V období let 2009 – 2017 bylo pod značkou NAUTIC v maloobchodním balení prodáno kolem 150 tun výrobků.
V létě roku 2018 pak bylo rozhodnuto o maximálním navýšení marketingové podpory prodeje s cílem navýšit a stabilizovat maloobchodní prodej.
Hlavní atributy značky NAUTIC:
KVALITA
výrobky bez přídavků chemie a aditiv
OBAL
charakteristický, snadno identifikovatelný vč. receptů na přípravu
FLEXIBILITA
Import – Výroba – Prodej přímá line znamená rychlou reakci na požadavky trhu
PODPORA ZÁKAZNÍKA
web, sociální sítě